Nog niet vertrokken - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Vink - WaarBenJij.nu Nog niet vertrokken - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Vink - WaarBenJij.nu

Nog niet vertrokken

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 Mei 2014 | Nederland, Purmerend

We zijn er zo goed als klaar voor: bagage is half ingepakt, er is een foto Capsule aangemaakt en nu deze plek op het www. Waar jullie onze honeymoon kunnen volgen (tot op zekere hoogte). Want het is dankzij de vele gulle gevers, dat wij onze droom kunnen waarmaken. Deze geweldige cruise bij wijze van huwelijksreis, die ons langs de oostelijke Middellandse Zee-kust langs 5 landen zal leiden en ons in minstens 7 havensteden zal droppen. Waarna we eindigen met drie heerlijke dagen in Barcelona!

En om jullie toch een beetje mee te nemen, zij het virtueel, kunnen jullie ons dus via deze weg een beetje volgen.

Met de belofte om in elke havenstad een drankje op jullie gezondheid te nemen, bedanken we jullie nogmaals hartelijk voor deze huwelijksreis die zonder enige twijfel gedenkwaardig zal worden!

Liefs,
CeEs

• 28 Mei 2014 - 19:09

Henny Soffree :

Hey mooi stel.........

Ik wens jullie héél veel plezier .... .

...heerlijk hoor .....

Knuf ........

• 01 Juni 2014 - 01:21

Esther Perez Vink:

Dank je wel lieverd! We genieten ons nu al een slag in de rondte haha! xxx